Gratis verzenden vanaf 60 euro
Spaar voor korting
Betaal later met Klarna
0
0

Service page banner title

Service page banner text

Punten sparen

Je kunt vanaf nu punten sparen bij ons omdat we blij zijn met jou als klant. We belonen de loyaliteit graag.

Bij iedere euro die je uitgeeft (muv sale en outlet artikelen) spaar je 1 punt. Bij iedere 200 punten ontvang je een waardebon ter waarde van 8 euro. Dit kun je zowel online als in de winkel uitgeven. Dit bedrag wordt van het totaalbedrag afgehaald, hier zit geen minimum order bedrag aan vast. 

Leuk dat je mee gaat doen aan ons Loyalty programma.

Je kunt je aanmelden door eerst een account aan te maken of in te loggen in je huidige account:

Klik om in te loggen / account aan te maken

Als je al een account hebt, gaat dit automatisch zodra je telefoonnummer juist staat. Bij de volgende aankoop zul je zien dat de punten zijn toegevoegd aan je account. 

Belangrijk: controleer je telefoonnummer en e-mailadres. Zodra dit goed staat, doe je online automatisch mee met ons loyaliteitsprogramma. 

 

In de winkel maken we een account voor je aan. Hiervoor zijn de volgende gegevens nodig:

  • Naam
  • Achternaam
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer

En hierbij geef je dan toestemming. Je ontvangt daarna een (standaard) SMS met een link naar je persoonlijk account. Nu is je account geactiveerd en kun je punten sparen! 

Shop je zowel in de winkel als online? Zorg dan dat je online account met dezelfde gegevens is, dan worden de punten in de winkel en bij webshop aankopen op hetzelfde account gespaard. 

In de eerste SMS staat een link naar je account die geactiveerd moet worden. Daarna ontvang je berichten als je toegang hebt tot een bepaalde beloning. Je kunt dit altijd stopzetten. Je spaart dan wel gewoon door met je punten. 

Geen SMS meer ontvangen? SMS dan STOP 
Dit wordt ook altijd aangegeven in de berichten. Hierna zul je geen SMS berichten meer ontvangen, wel spaar je gewoon punten. 

Zorg eerst dat je bent ingelogd. 

In het verkoopscherm kun je de beloningen toevoegen waar je voor gespaard hebt. 

In je account kun je de voortgang zien van de beloningen:

Ga naar je account
Klik op account rewards

Verzenden

Wij verzenden alle pakketten via PostNL

- Thuisbezorgd - 5,95 euro

- Afhalen in de winkel in Heiloo - gratis

Wij betalen de verzendkosten bij een besteding vanaf 60 euro
Wij verzenden op dinsdag tot en met zaterdag

Voor informatie over verzending naar het buitenland, ga onderaan de pagina naar 'Verzenden - buitenland'

We verzenden ook buiten Nederland

De tarieven:

België
6,95 euro thuisbezorging PostNL
(wij betalen de verzendkosten bij een bestelling vanaf 100 euro)

De rest van Europa
Duitsland, Frankrijk, Spanje, Denemarken, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Finland, Ierland, Polen, Portugal en Zweden
9,95 - 19,95 euro

Groot-Brittannie & Zwitserland*
19,95 euro
*eventuele invoerkosten zijn altijd voor de klant 

De rest van de wereld*
29,95 euro
*eventuele invoerkosten zijn altijd voor de klant 
Mail voor meer informatie en de actuele prijs

For shipping outside of NL scroll to Shipping worldwide in our footer

Ja zeker, bij onze winkel op de Stationsweg 78 te Heiloo. Je bestelling ligt klaar zodra je de e-mail hebt ontvangen dat deze klaar ligt. 

Klik hier voor meer info en openingstijden

Wij verzenden jouw bestelling binnen 2 dagen (op dinsdag tot en met zaterdag worden bestellingen verzonden). Je krijgt altijd een track and trace code toegestuurd per e-mail en zo weet jij precies wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. 

Alle niet-sale items pakken we graag voor je in. Geef het even aan in de notities. 

Dit doe je tijdens de check out. Je vinkt dan aan 'Verzenden naar een ander adres', en vult hier het adres in waar wij de bestelling naartoe kunnen verzenden. 

Eigenlijk komt iedereen inmiddels naar de winkel. Als je hier gebruik van wilt maken (bijvoorbeeld tijdens je kraamweek of bij ziekte), bel dan even naar de winkel. We bezorgen alleen nog binnen Heiloo. 

Wij verzenden met PostNL en Mondial Relay. De verzending voor thuisbezorging via PostNL wordt 1 keer aangeboden op het aangegeven tijdstip. Indien het pakket niet kon worden aangenomen gaat deze naar het dichtstbijzijnde pakketpunt. 

Ben je te laat met ophalen? Dan wordt het pakket retour gestuurd. De gemaakte verzendkosten worden niet vergoed. We kunnen het pakket opnieuw opsturen nadat de kosten hiervan zijn voldaan. 

Is je pakket vertraagd of heb je andere vragen over je zending, check eerst je track en trace code. Als je hier niet uitkomt, stuur ons dan even een e-mail en dan kijken we met je mee: [email protected]

Retour/Ruilen

Wij hebben uitgebreid beschreven hoe je dit op een makkelijke manier kunt doen. Lees hier hoe je dit kunt doen. 

Helaas is dit niet mogelijk. Uiteraard heb je het recht om items te retourneren. Je kunt de juiste kleur / maat bestellen door een nieuwe bestelling te plaatsen. 

Wij helpen altijd graag om de juiste maat / kleur te bepalen. We kunnen items voor je nameten, of foto's sturen van leuke outfit combinaties. Neem contact met ons op via Instagram / mail ([email protected]) of bel naar de winkel.

Wat vervelend dat dit is gebeurd. Indien je een verkeerd artikel hebt ontvangen, stuur ons direct een e-mail naar [email protected] en wij zorgen dat het juiste artikel zo snel mogelijk wordt geleverd en jij het andere artikel (uiteraard op onze kosten) kunt retourneren. 

Is het artikel niet in de juiste staat aangekomen? Probeer dit dan niet te herstellen en stuur een e-mail met foto's naar [email protected]. Wij zorgen dat dit samen juist wordt opgelost. 

Bestellen

Ga op zoek naar de artikelen via onze categorieën en klik op de artikelen die jij wilt. Hier vind je alle informatie, klik eventueel op de juiste maat en plaats 'in winkelwagen'. Indien je alle artikelen hebt toegevoegd aan de winkelwagen, ga je rechtsboven naar 'winkelwagen'. Check hier goed je bestelling, en doorloop de check out. Na de betaling krijg je direct een bevestiging per e-mail en niet lang daarna kun je genieten van je mooie items! 

Direct nadat je de gehele check out hebt doorlopen en de betaling gedaan is, ontvang je een bevestiging via e-mail. Het zou kunnen dat deze in je ongewenste e-mail/spam terecht is gekomen. Heb jij een uur na je bestelling nog geen e-mail ontvangen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en wij gaan ermee aan de slag. 

Wij proberen de ontvangen bestellingen zo snel mogelijk te versturen maar indien dit nog niet gebeurd is, kun je de bestelling in veel gevallen nog wijzigen. Neem dan wel direct contact met ons op via [email protected] en dan kijken we wat we nog kunnen doen. 

Het kan zijn dat net iemand anders hetzelfde artikel/maat heeft gekocht en deze dus tijdelijk niet meer op voorraad is. In dit geval kunnen wij dit artikel nog voor jou bestellen, houd wel rekening met een langere levertijd. Stuur ons een e-mail met het artikel, maat, aantal en wij gaan kijken wat we voor je kunnen doen. 

Wij proberen bij zoveel mogelijk producten de maattabel toe te voegen, deze staat tussen de foto's. Twijfel je nog of staat net de maattabel er niet bij? Mail ons dan via [email protected], of stuur ons een DM op Instagram en wellicht kunnen wij de knoop voor je doorhakken of de specifieke afmetingen toesturen bijvoorbeeld. 

Indien je verder op het product klikt vind je daar veel informatie. Een omschrijving, samenstelling en vaak nog wat tips. Ook vind je hier de maattabel. Mocht je hier niet je antwoord kunnen vinden neem dan contact met ons op via e-mail ([email protected]) of Instagram (milck_nl). 

Betalen

Je hebt je bestelling geplaatst, je wilt betalen.. en dan.. gaat het mis. 

Als je een bevestiging hebt ontvangen reserveren wij de items voor jou en kan het zo zijn dat deze dan niet meer op voorraad staan (ze zijn immers voor jou gereserveerd). In dit geval kunnen we je een betaalverzoek sturen of je maakt het direct over (gegevens staat op de factuur in je e-mail bij de order bevestiging). Daarna versturen we je bestelling zoals anders. 

Wij werken samen met de veilige betaalprovider Mollie. Het makkelijkst en snelst betaal je via iDEAL. Daarnaast accepteren wij Maestro, VISA en Mastercard. Voor onze Belgische klanten is Bancontact beschikbaar en als je liever achteraf betaald kun je kiezen voor Klarna Achteraf Betalen (de kosten voor Klarna betalingen bedraagt 1,99 euro per bestelling).

Overige vragen

Wij staan open voor feedback en vinden het ook heel leuk als je een tip of zelfs compliment voor ons hebt. Je kunt deze direct e-mailen naar [email protected] of vul het contactformulier in op de website. 

Dit kan op verschillende manieren. Wij versturen graag nieuwsbrieven met inspiratie & informatie over Milck, als je het leuk vind om deze te ontvangen, schrijf je dan in rechtsonderaan de pagina. Op onze Instagram pagina delen we sfeerfoto's, blije klanten, leuke quotes, belangrijke data van nieuwe collectie's/sale, en nog veel meer. Volg ons dus zeker @milck_nl. Ook vinden wij het super leuk als je leuke foto's hebt gemaakt en ons daarin tagt. 

Ja zeker! Onze winkel is gevestigd op Stationsweg 78 te Heiloo. 

Klik hier voor meer informatie :-)

Super leuk om te geven én om te ontvangen: de cadeaukaart van Milck. 

Hoe werkt dit?

Ga naar het product Cadeaubon

Kies je bedrag

Typ je persoonlijke bericht

Voeg dit toe aan je winkelwagen, maak je bestelling af en ga bestellen

Cadeaubon per post:

wil je dat we dit direct naar de ontvanger versturen? Vul dan het juiste adres in bij 'Verzenden naar ander adres', en wij zorgen er voor dat de cadeaubon daar direct naartoe wordt gestuurd.

Laat een reactie achter

* Verplichte velden

Account block title

Account block text

For all other questions

Title call us

Bel ons

072 785 4411

E-mail

Text email

Email us

Social media

Servicepage social text

9,8Review LogoWij scoren een 9,8 op Google

Milck

Stationsweg 78
1851 LM Heiloo
NL Bekijk op Google Maps

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »